понеделник, 22 януари 2018 г.

Palmer’s Cocoa Butter Formula

Богата грижа за ръце и устни. 
През зимния сезон ръцете и устните ми са ужасно сухи. Помощниците ми за справяне с проблема са концентрираният крем за ръце с вит.Е  и балсама за устни с  SPF 15  на Palmer’s.

Palmer's Cocoa Butter Formula with Vitamin E, Concentrated Cream  - Кремът е в опаковка от 60мл. подходяща за носене в чантата. Затваря се удобно с капаче /на мен ми е неприятно с ръце омазани с крем да завъртам капачката.../. Мирише умопомрачително на шоколад/какао. Изключително гъст крем, но попива добре и не оставя ръцете мазни. Нужно е малко количество - колкото грахово зърно. Хидратира  и подхранва ръцете и кожичките перфектно. Може да се използва и на сухи стъпала. Ако имате суха и напукана кожа ще ви хареса. 

Palmer's Cocoa Butter Formula Lip Balm SPF 15 - Стандартна опаковка за балсам за устни. Количеството е 4гр. Мирише на какао/шоколад. Нанася се като масло и е с матов завършек без цвят. Оставя лек филм върху устните и ги прави гладки и подхранени.Действието му се усеща няколко часа след нанасяне. Добра основа е за матови червила.

Препоръчвам, ако имате възможност да пробвате и двата продукта. Аз съм ги купила от Англия на цена от £ 1 


Как се справяте Вие със сухата кожа през зимата?

Открих български сайт на марката и слагам линкове към продуктите:

Станислава

Няма коментари:

Публикуване на коментар