събота, 8 февруари 2014 г.

Лосион за тяло NIVEA Express Hydration

Аз не харесвам лосионите за тяло (не ми харесва цялата процедура от мазането до мазното усещане след нанасянето на повечето лосиони), но през зимата кожата ми се нуждае от тях и ми се налага да ги ползвам.
Преди няколко седмици открих идеалния за мен и моята кожа лосион и това е: NIVEA Express Hydration.
Попива за секунди в кожата и я прави мека, гладка и добре хидратирана. Не оставя мазно и лепкаво усещане след нанасяне и това много ми харесва (Бях ползвала преди време мостра на лосион на BIOTEN и ми хареса, но не го открих в магазините.). Мирише много леко и приятно на син лотос според описанието на опаковката. Консистенцията му е по водниста и лека. Съдържа морски минерали. След него кожата ми е някак по-свежа. 
От NIVEA ни обещават бърза и дълготрайна хидратация и според мен си изпълняват обещанието на 100%. Формулата на този лосион на NIVEA подпомага образуването на Акваприорин - естествени хидратиращи канали на кожата.
Супер доволна съм от лосиончето и бих го купила отново, но бих искала да пробвам и други. Препоръчайте ми хубав, бързо попиващ и не оставящ мазно усещане продукт. <3<3<3

Станислава

Няма коментари:

Публикуване на коментар