петък, 17 януари 2014 г.

Alverde крем за ръце с невен

*Екологично тестван продукт.
*Със съставки отгледани в органично стопанство.
Преди време си купих този крем от DM в мини размер от 25 милилитра, подходящ за носене в дамската чанта. Цената му е около 2 лева. Има много хубав аромат на невен, но е специфичен и от начало не ми харесваше. Консистенцията му е плътна, но се абсорбира много добре и не оставя мазен филм.
Сетих се за този крем, защото състоянието на ръцете ми в момента е ужасно. Суха, изпръхнала кожа и напукани палци. След седмица ежедневно ползване, резултата е на лице. Хидратирана и подхранена кожа.

Станислава

4 коментара:

  1. Имах това кремче, но не можах да го употребя докрай поради аромата. Отначало ми се нравееше, но скоро след това ми беше непомосимо лекарствен/или от сорта/ и го дадох на майка ми, тя поне не го върна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен в началото ми беше малко странен, но после не ми правеше впечатление.

      Изтриване
  2. Hi, I want to invite you to enter my international GIVEAWAY here, you can win Clarins, Clinique and more:

    http://www.beautybellenotes.com/2014/01/blog-anniversary-giveaway.html

    xoxo,
    Olivia

    ОтговорИзтриване