понеделник, 2 април 2018 г.

Празни опаковки

Поредната публикация за боклук в блог пространството. Да не остана и аз по-назад ще ви покажа празните си опаковки. Тези публикации няма да са за определен период от време, а когато събера 4-5 изразходвани продукта /не обичам да трупам боклук/. Тези празни опаковки са от банята.


Започвам с любимеца си Dove Gentle Exfoliating - Изключително нежен и подхранващ продукт. Съдържа фини ексфолиращи частици. Оставя кожата мека, гладка и подхранена. Вече повторих покупката му.
Шампоан Schwarzkopf Essence Ultime Caviar + Hair renew - с екстракт от хайвер за изтощена и уморена коса. Леко "тежичък" ми идваше на моята коса. Явно не е толкова изтощена (колкото си мисля аз). Иначе измива добре и хидратира косата. Ползвала съм и шампоана за обем и Omega Repair от тази серия. Най-много ми допадна този за обем.
Velnea Beauty Oil Macadamia Nut Oil Wheat Protein+ - Хубав балсам. Не утежнява косата, а я хидратира леко и я прави много лесна за разресване. Шампоаните и балсамите на LILLY Velnea ми харесват и често купувам от тях. Дъщеря ми е с много къдрава коса и балсамите свършват скорострелно бързо. Затова в тези празни опаковки има два балсама. 
BALEA OIL REPAIR SPULUNG - Също е купуван често от мен балсам. Богата, гъста кремообразна текстура. Без силикони.
Dontodent fluor fresh - Пастата за зъби не е уау, но е на супер достъпна цена. Бих пробвала и от другите видове.

Станислава

Няма коментари:

Публикуване на коментар