събота, 7 февруари 2015 г.

Любими продукти за януари

Ето любимците ми за месц януари. Надявам се да ви е интересно. 
Мокри кърпички на Agiva с маслина. Помагат ми за по-бързото почистване на грима. След тях  задължително - измивен продукт.  
Хидратираща маска VICHY Aqualia Thermal. Чудесен продукт с термална вода VICHY. Хидратира, подхранва и успокоява кожата. Прави я много мека и еластична. Много добре ми се отразява през зимата. През студените месеци кожата ми се изсушава и бели. 
Крем за ръце ELEA с масло от роза дамасцена, глицерин и уреа. Хидратира кожата, има приятен лек аромат и не оставя мазен филм.
Червило Golden Rose от матовата серия Velvet matte номер 12. Нанася се лесно и е издръжливо. Изтрива се равномерно. Леко изсушава и затова трябва устните да се ексфолират и подхранят добре преди нанасяне. Опаковката не е стабилна и само това не ми харесва. 
Maroccan argan oil - не е чисто масло а е тип кристали. Подхранва косата и не я утежнява. Приятен аромат. Много икономичен продукт.

Станислава

Няма коментари:

Публикуване на коментар