събота, 16 ноември 2013 г.

1 минутен интензивен реконструктор FANTASIA

Реконструкторът си купих преди време от сайта http://www.zlatnaribka.com/ и е на американската марка FANTASIA. Количеството е 170 грама на цена 14,60лв. Аз го купих на половин цена - 7,30лв. явно разчистваха продуктите от сайта. 
Според описанието на етикета: ''Подхранва косъма в дълбочина и омекотява сухите коса и скалп. Косата е мека, по-лесна за разресване и стилизиране. Успокоява сухия и чувствителен скалп и добавя обем и блясък. Начин на употреба: от нормална до суха коса: Нанесете на измита и подсушена с кърпа коса. Оставете да подейства 1 минута и изплакнете обилно с вода. За изключително увредена коса:  Нанесете на измита и подсушена с кърпа коса. Сложете на косата найлонова шапчица и загрейте косата със сешуар в продължение на 5 мин. Изплакнете обилно с вода. Прилагайте толкова често, колкото е необходимо.'' 

Моето мнение: Косата ми е къдрава, суха с фин косъм. Ползвам сешоар след всяко миене и преса 3-5 пъти в месеца. Нанасям реконструктора на измита коса и изчаквам около 1 минута. Отмивам много добре и след това не слагам балсам или маска - не ми се иска да ми утежни косата. Омекотява добре косата ми и леко я подхранва. Прави косата лесна за разресване и и придава блясък. По-лесно си изправям косата след ползването му. До тук всички обещания са изпълнени ! Освен едно - не придава допълнителен обем, но това за мен не е проблем. Искаше ми се само да подхранва повече. Но като цяло съм доволна от продукта. Надявам се, че съм Ви била полезна. 



Споделете Вие какви продукти за коса използвате.

Няма коментари:

Публикуване на коментар