петък, 2 декември 2011 г.

L´Oréal Lash Architect 4D false lash effect mascara

Това е първата спирала на L'Oreal, която използвам и веднага ми стана любима. В рекламата обещават 4D ефект- обемни, удължени, плътни, извити и разделени мигли. Всичко, което е необходимо за един магнетичен поглед. Четката е тънка и под ъгъл. На мен ми е много удобна, още с първото ползване свикнах с нея (при други спирали са ми нужни повече опити). На пръв поглед очаквах да слепва много, защото четката излиза отрупана с много туш, но разделя много добре миглите. Спиралата е много издръжлива (при мен цял ден не мърда) - не се рони и размазва. Лесно се сваля-няма "панда" ефект (на мен това ми е голям проблем при повечето спирали). Не дразни очите. Едно нанасяне е достатъчно да се постигне  ефекта "изкуствени мигли" в 4D. На мен това много ми допада, защото не обичам да напластявам. Моделиращите влакна (Tези 4-милиметрови влакна са изработени от същия материал, който се използва при изработката на изкуствените мигли. Благодарение на това, спиралата постига изключителен ефект на удължаване на миглите) в продукта, създават невероятен обем и удължават миглите. Определено това е моята спирала.

Няма коментари:

Публикуване на коментар